В основі книжки – багаторічне дослідження, що мало на меті сформулювати головні принципи ведення бізнесу в несприятливих умовах. Ґрунтуючись на строгих наукових висновках, автори формують гіпотези, які потім підтверджують або спростовують фактами. Чому в умовах економічної нестабільності одні компанії процвітають, інші ж – занепадають? Які риси відрізняють лідерів, що успішно долають негативні обставини, від тих, хто не може впоратися з ними? У пошуках відповіді на ці запитання автори приходять до несподіваних висновків… Прочитавши цю книжку, ви дізнаєтеся, як перемагати в будь-яких, навіть найбільш екстремальних умовах, як знаходити правильний шлях і будувати величну компанію, що здатна не просто реагувати на події, а створювати їх. Видання є практичним посібником для підприємців, власників бізнесу, топ-менеджерів і тих, хто прагне стати величними за власним вибором. Для широкого кола читачів.
Уточнюйте
Видавництво: Наш Формат
Автор: Джим Коллінз, Мортен Хансен
ISBN: 978-966-97405-6-4
Кількість сторінок: 384
Формат: 145х215
Палітурка: Тверда
Ще цікавого у рубриці Архів...
Уточнюйте
Арабы. История. XVI-XXI вв. Юджин Роган
Уточнюйте
Світло у серпні. Вільям Фолкнер
Уточнюйте
Раз овечка два овечка. Галина Крук
Уточнюйте