Купити книгу. Ціна: 420 грн. Від хорошого до величного Чому одні компанії прориваються, а інші — ні. У цій книзі Джим Коллінз аналізує діяльність та структуру компаній, які здійснили прорив у вищу лігу бізнесу. Він вибрав фірми, які, не зважаючи на всі кризи, протягом п\'ятнадцяти років показували найкращі результати у своїй галузі. Яким чином Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося досягти такого високого рівня успіху? Джим Коллінз виклав формулу - дев\'ять кроків, які допомагають прискорити маховик успіху до швидкості, яка приносить значні прибутки.Від хорошого до величног. 27 сентября, 2023 www.made-art.com.ua

Від хорошого до величного Чому одні компанії прориваються, а інші - ні, Джим Коллінз, Видавництво Наш Формат.

Бізнес-література

Фото книги, купить книгу, Від хорошого до величного Чому одні компанії прориваються, а інші — ні. www.made-art.com.ua
Ціна: 420 грн
Інтернет магазин MADE-ART, телефон, контакти Інтернет магазин MADE-ART, контакти Інтернет магазин MADE-ART, контакти
Видавництво: Наш Формат
ISBN: 978-617-8120-16-0
Кількість сторінок: 368
Палітурка: Тверда