Дмитро Дубілет – один із найбільш медійних, позитивних та ефективних підприємців країни. Здається, що все, за що він береться, йому вдається – і бізнес-проєкти, і проєкти для держави. У 20 років він продав перший бізнес з оцінкою в $ 100 тис. У 28 став IT-директором «ПриватБанку». Разом з партнерами заснував monobank, який привернув 1,6 млн клієнтів за два роки. Планував запустити мобільний банк Koto у Великобританії, але став міністром і пішов з бізнесу.
У книзі «Дмитро Дубілет. Бізнес на здоровому глузді» буде 10 розділів, заснованих на особистому досвіді Дмитра, про практичні речі і про те, що надихає: про розробку бізнес-ідей, побудову команди, маркетинг, продажі, а також 50 ідей, як втілити принципи Дмитра і домогтися свого.
Про що читачі дізнаються з книги:
- Робота в «ПриватБанку»: як створювалися інновації в «Приваті» і як застосовувати «теорію здорового глузду» на практиці.
- monobank: як мінімалізм став бізнес-принципом і допоміг залучити 1,6 млн клієнтів за два роки.
- Команда і партнери: якими вони мають бути, як знаходити своїх людей, керувати колективом, розділяти зони відповідальності і делегувати.
- Маркетинг: як створити хайп навколо продукту і запустити сарафанне радіо, яке приверне сотні тисяч клієнтів.
- Робота з державою: як подолати опір чиновників і робити ефективні проєкти з державою.
- Спосіб життя: як не померти від роботи і знаходити час на спорт, книги і подорожі.