Книга містить огляд та критичний аналіз досягнень психології у дослідженні лідерства, а також пропонується новий підхід до подальшого його вивчення. Автор закликає розглядати лідерство в контексті корпоративної культури як системи ціннісно-смислових орієнтирів, що забезпечують моральну складову поведінки лідера. Розроблений новий когнітивний метод дослідження лідерства та корпоративної культури на основі суб’єктивної аксіосемантики. Представлена авторська тривимірна модель організаційного лідерства, на основі якої створена типологія лідерської поведінки. Книга буде корисна психологам, що вивчають специфіку інтелектуального забезпечення різних видів професійної праці, а також дослідникам в галузі загальної психології мислення.
Психология лидерства От поведенческой модели к культурно ценностной парадигме, Анатолий Занковский, Видавництво Когито-Центр.