У книзі розглядаються найважливіші аспекти способу життя храмових танцівниць та інституту девадасі в цілому: термінологія для позначення присвячених храму жінок, походження інституту девадасі та основні етапи його розвитку, особливості південноіндійської храмової культури та економіки, особливості життєустрою громади храмових танцівниць та їх соціальний статус сімейної моделі та професійна діяльність девадасі, їх основні функції у храмі та за його межами, професійна підготовка та ритуали посвяти, майновий стан та права наслідування, побут та відносини з покровителем, особливості репертуару та сприйняття храмових танцівниць європейцями, криміналізація та десакралізація девадасі у період , боротьба за заборону інституту девадасі та створення бхаратанатьяма У додатку читач зможе ознайомитися з історією Тамілнаду.
Про автора
Андрєєва Олена Михайлівна — історик, закінчила ПДПІУ, спеціалізується на історії та культурі Індії, зокрема, на південноіндійській храмовій культурі. Після закінчення університету вивчала індійський класичний танець — спочатку катхак, а потім бхаратанатьям (танджавур-бані) та робіндра-нритья у Чандан Гхош (учениця Танкамані Кутті, Колкатта). Є керівником Школи Витончених Мистецтв «Віддя» при Пермському Будинку Дружби, де вже тринадцять років викладає бхаратанатьям, робіндро-нритья та санскрит, а також читає лекції з індійської історії, культури та мистецтва.
Девадаси Мир, унесенный ветром Храмовые танцовщицы в культуре Южной Индии, Елена Андреева, Видавництво Ганга.