Столиці моди, бутікові вулиці, національні традиції та унікальні регіональні промисли: географія відіграє важливу роль у модній міфології. Нові модні локуси, такі як бутіки-«епіцентри», поп-ап магазини та онлайн-майданчики, примножують різноманітність споживчого досвіду, вибудовуючи з клієнтом бренду складніші та персональні стосунки. Ця книга – перше серйозне дослідження економіки моди з погляду географа. Який шлях проходить одяг від фабрики до гардеробу? Чим зумовлена її соціальна та економічна цінність? У своїй роботі Луїза Крю, професор факультету соціальних наук Ноттінгемського університету, розповідає як про привабливу, гламурну сторону індустрії, так і про її «тіньову географію» – хитромудрі виробничі ланцюжки, експлуатацію праці та заохочення браконьєрства.
Территории моды: потребление, пространство и ценность, Луиза Крю, Теория моды, Видавництво Новое литературное обозрение.