Книга Ребекки Арнольд присвячена конфліктам та протиріччям сучасної культури, які, на думку автора, як у дзеркалі відбилися у моді кінця XX століття. Основні теми дослідження – статус і влада, жорстокість та насильство, ґендер та сексуальність. У міру того, як спокуса і споживання заявляли про себе як основні двигуни суспільства постмодерну, мода на порозі нового тисячоліття ставала все більш видовищною. Пошук все більш захоплюючих вражень приводив до того, що розкіш набридла, змінюючись показною аскезою, естетизацією бідності, хвороби та занепаду. І навіть почуття фрустрації та знедоленості найменш привілейованих груп суспільства, що знаходило вираз у відомих субкультурних стилях, могло перетворитися на привабливий товар. Під натиском контрастних образів звичні уявлення про співвідношення видимості та сутності, одягу та ідентичності розмивалися, народжуючи занепокоєння. Невідворотна привабливість моди, як і тривоги, що викликаються нею, багато в чому пов’язана з тим, що саме тут відбувається трансформація уявлень про норму і зміщення меж допустимого — зміни, що згодом поширюються на суспільство в цілому.
Мода, желание и тревога, Ребекка Арнольд, Теория моды, Видавництво Новое литературное обозрение.